niedziela, 2 listopada 2014

Mini nerka EDC by Baribal - recenzja



Minęły dwa tygodnie odkąd stałem się posiadaczem mini nerki EDC produkcji Baribal Poland. Od tego czasu mam ją ze sobą właściwie codziennie, a ten mały poręczny gadżet bardzo przypadł mi do gustu.



Mini nerka wykonana jest z wytrzymałej, nie za sztywnej cordury.

Główna komora zasuwana jest podwójnym suwakiem (dwie maszynki), mieści jak widać na zdjęciu wszystko co noszę ze sobą na co dzień. Wewnątrz komory mamy kieszeń siateczkową zasuwaną na suwak (tam umieściłem zestaw plastrów i tabletek) oraz kolejną kieszeń otwartą. Na obydwu naszyte są elastyczne szlufki w różnych rozmiarach, dzięki którym można ładnie uporządkować drobiazgi typu latarka, scyzoryk, zapalniczka, etc.
Na zewnątrz mamy dodatkową mniejszą kieszonkę zasuwaną zamkiem umieszczonym ukośnie, co ułatwia jego obsługę. Ja tam zwyczajowo nosze paczkę gum do żucia, no i zmieściłem jeszcze jedną zapalniczkę.
Kieszeń zewnętrzna obszyta jest dwoma rzędami szlufek pokrytymi rzepem, jak widać w sam raz na jakieś patche. Poniżej dodatkowa wąska elastyczna szlufka na długopis, światło chemiczne, inny podłużny przedmiot.
Od wewnętrznej strony producent umieścił system MOLLE/PALS, do zestawu dołączone są dwie taśmy.



Jakość wykonania stoi na wysokim poziomie. Szycie jest dokładne, nitki się nie snują, suwaki chodzą płynnie.

Nerkę można nosić na kilka sposobów. Najpierw skorzystałem z MOLLE i umieściłem nerke na pasie taktycznym przy moich spodniach UTP. Takie rozwiązanie jest bardzo stabilne, ale niestety niepraktyczne. Nie sposób przemieszczać nerkę unieruchomioną między dwiema szlufkami od spodni.
Baribal dołączył pasek z plastikową klamrą, wygodnie się go reguluje, nerką można swobodnie manewrować co jest niezwykle istotne gdy jedziemy autem i chcemy zapiąć pasy. Dodatkowo po bokach są jeszcze dwa punkty do zamocowania paska, domyślam się że daje to możliwość noszenia nerki na pasku na ramieniu. Na razie to rozwiązanie nie jest mi potrzebne.



Ogólnie oceniam produkt jako bardzo przydatny. To faktycznie pojemnik na EDC, porządnie wykonany, który dobrze się nosi i który nie przeszkadza , nie krępuje ruchów.

1 komentarz: