niedziela, 21 września 2014

Gotta live this life until you die

Minął kawał czasu odkąd pierwszy raz obejrzałem Sons of Anarchy. Pamiętam, jak obejrzałem pierwszy odcinek i stwierdziłem, że to niezły crap. Przerysowany, amerykański do bólu, tendencyjny serial. Niewątpliwie na moją opinię miał wpływ fakt, że zaczynałem poznawać motocyklowy światek, również od strony klubów MC, i to co widziałem "w realu" kompletnie nijak się miało do perypetii Jacksona i spółki.



Niedawno miała miejsce premiera siódmego sezonu, a ja wpadłem na pomysł by odświeżyć sobie tą historię z Harleyami w tle. I powiem Wam, że z perspektywy czasu zacząłem inaczej oceniać dzieło Kurta Suttera. To jest naprawdę ciekawa historia, pełna zwrotów, niedomówień, wzlotów i upadków. Ciężko mi powiedzieć, których bohaterów lubię bardziej, których mniej; dla mnie bohaterem jest cały SAMCRO. Z sezonu na sezon obserwujemy metamorfozę członków klubu, głównie Jaxa, choć inni - Tara, Tig, Clay też się mocno zmieniają, ciężko powiedzieć: na gorsze czy jeszcze gorsze :)

Zbliża się pora na kolejny odcinek piątego sezonu, szósty już czeka na swoją kolej.

What happens in club, stays in club!

1 komentarz:

  1. Samsung Galaxy Watch 3 Titanium - iTanium Arts
    Samsung Galaxy watches 3 Titanium: Watch titanium pot 3 Titanium is an excellent quality watches for titanium jewelry for piercings professionals and dei titanium exhaust wrap for lovers ford ecosport titanium of trekz titanium pairing professional

    OdpowiedzUsuń