poniedziałek, 15 września 2014

Nie znam się to się wypowiem...



To właściwie „wstępniak” do mojego świeżo otwartego bloga. Skąd pomysł, żeby swoimi przemyśleniami dzielić się z szerszą publicznością? Hmm, to pewnie wypadkowa kliku czynników.  

Primo, bywają takie sytuacje że aż się chce coś skomentować i poznać zdanie innych odnośnie pewnych sytuacji; secundo – pomyślałem, że będzie ciekawie pokazać Wam moje zainteresowania, hobby, pasję, powiedzieć o nich, podyskutować; tertio – dojrzałem do pewnych decyzji, głównie natury politycznej i postanowiłem zacząć działać na lokalnym „podwórku” (czyli Kielcach) a nie tylko komentować. Ale przecież jedno nie wyklucza drugiego. Kilka innych powodów też by się pewnie znalazło, ale te trzy powyższe są krytyczne z punktu utworzenia tegoż oto bloga.

Postaram się w miarę regularnie, na ile czas i okoliczności przyrody pozwolą zamieszczać wpisy, które – mam taką nadzieję – zainteresują Was, zmuszą do refleksji, albo zwyczajnie skłonią/sprowokują do dyskusji.

Co z tego wyjdzie, zobaczymy.

P.S. Dlaczego „w kółko to samo”? Ponieważ z jednej strony od wielu lat w CK dzieje się w kółko to samo (to oczywiście uogólnienie, są aspekty gdzie odnotowaliśmy zmiany), a z drugiej strony zapewne często w tym miejscu będzie o kółkach – dwóch gwoli ścisłości, z ramą i silnikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz